Tuesday, April 20, 2010

MAAFKAN SAYA CIKGU!!!!!!!!!!

sayu hati biler membaca kisah di antara seorang murid dan seorang cikgu.Betapa bencinyer murid

itu kepada gurunyer cuma disebabkan guru itu sering memarahinya.Namun guru itu x kisah,jauh

sekali menanam sifat dendam kepada anak muridnya itu.Kerana dier tahu betapa besarnya amanah

yang diberikan kepadanya sebagai seorang guru.Biler baca kisah ni,teringat aku mase kat sekolah

dulu,ader gak subjek yang aku benci.nak tau subjek per? Admath r per lagi huhu

Cikgu nyer boleh tahan r garang kan..time dier ajr semue budak mesti senyap punyer r..Senyap

bukan paham,cume x berani nak tanye,takut kene marah..Pernah gak seorang memeber ni tanyer

soalan kat cikgu ni..Pergh dier jawab "saya x ajr math,sayer ajr admath!!"

Tapi biler dah naek form 5,tetibe semangat nk belajar tu datang plak..dan sedikit sebayak baru aku

paham kenaper r cikgu tu marah2 kitorang cam gtu..ader r sebabnyer,xkan nak maen mrah jer kan

haha,ye r paham2 je r kan,klau time exam,boleh dibilang ngan jari kiter yang ader sepuluh ni

beraper orang yg lulus..ak pn x termasuk dalam 10 jari tu..hahaha Tapi aku dah buktikan beb kalau

ader usaha,kiter mesti boleh berjaye....akhirnyer time SPM,aku dapat A...bkn A,tapi A- haha boleh

r kan?janji A gak...korang nak tgk citer yg aku bace ni,klik sini

0 comments:

Post a Comment