Monday, April 18, 2011



EXAM DAY!!!!!

Besarnye tulisan.haha sebenarnye kebesaran tulisan tu melambangkan KESEKSAAN,KESUSAHAN,KETENSYENAN,KETIDAKKEBEBASAN dan banyak lagi KE...AN..haha.Yeler,siaper yang suke exam kan?even test atau kuiz pun dah naik gelabah,inikan pulak PEPERIKSAAN...For me,honestly aku tak suke exam!!!sumpah tensyen,lebih2 lagi kalau the whole sem kite main2..tgk wayang,tgk movie,overnight sane r,sini r,maen PES,COD,tgk cerite KOREA(tak minat aku!!) dan macam2 lagi r bender yg kiter buat tapi yang penting bukan study..




Kalau tak namenye besok exam,tak der maknenye r nak study,even bukak buku tu pun dah satu kejayaan dah haha..bukak buku jap...tak yah tunggu setengah jam r,7 minit lebih cukup r,dah mule rase laen macam dah,dari start study page tu je tak aleh2..klau tak nak study, jeles lak tgk roomate study macam nak giler,berdiri,tercangkung semata-mata nak pahamkan subjek tu ,yeler nak berjaye jugak macam diorng..btol tak?tiba-tiba...






JAMAL:Wei Samad,maen PES jom..aku dari tadi study,satu patah haram

pun aku tak masuk!!

SAMAD:Aik?aku tgk ko punyer r khushuk study sampai berdiri

bercangkung ajak aku maen game?

JAMAL:hehe..Saje je kasi eksyen sama ko,padahal satu patah pun aku

tak masuk!haha





tido


bangun


tido


bangun





bapak r!esok exam dok,aku satu aper pun tak sentuh lagi ni!!camner ni??



TENSION!!!!






pastu,biler esok exam,mule r gelabah..dah macam orang giler pun ader,hantuk buku kat kepale r,cakap kuat2,nyanyi lagu kuat2,salahkan lec r sebab tak reti nak ajar..Tapi yang bagusnyer,baru r nak mule solat berjemaah kat surau,menyesal r dalam hati,asal r aku tak study dari awal2 lagi,takpe2 lepas ni tak nak r maen2 lagi!! Ceh!time tu jerk,abes jerk exam,macam tu gak haha





SO KESIMPULANYE DISINI ADALAH BETTER STUDY LAST MINUTE DARIPADA KITE MENIRU MASE EXAM!!TAK GUNE MENIRU,BIAR R TERUK MANE PUN RESULT KITER,ITU YANG KITER DAH BUAT,SO TERIME JE R..HEHE





nak tiru macam2 cara ada!!haha





macam ni confirm tak tiru rr!!haha


















2 comments:

syamil said...

ada ke sekola time exam wat cm dlm pic last tu? cm menarik je...

muhd taufiq said...

nnti kite bukak sek same2,kter buat r..haha

Post a Comment